ברק סרי על הרפורמה של לוין: "עיתוי מוזר מאוד"

    אסתי פלד No Comments on ברק סרי על הרפורמה של לוין: "עיתוי מוזר מאוד"

    היועץ האסטרטגי, ברק סרי ב'פילפוליטיקה': "העובדה שערב הדיון בבג"ץ מגיע שר המשפטים עם רפורמה כזו, אני חושב שזה לא שם את דרעי במקום טוב ודרעי היה שמח מאוד אם זה לא היה מגיע אז. אני ממש לא בטוח שנתניהו היה בסוד העניין מבחינת העיתוי כי זה באמת היה מוזר"

    13:21
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on יעל שבח: "גם לאלמנה וותיקה יש עוד דרך ארוכה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי, ברק סרי שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פילפוליטיקה', על הדיון בבג"ץ בעניין מינוי דרעי. "זה התחיל אופטימי והמשיך פחות אבל אי אפשר לשפוט לפי ההתנהלות בבית המשפט".

    על הרפורמה של לוין: "העובדה שערב הדיון בבג"ץ מגיע שר המשפטים עם רפורמה כזו, אני חושב שזה לא שם את דרעי במקום טוב ודרעי היה שמח מאוד אם זה לא היה מגיע אז. לפי כל מיני פרשנויות זה שם את השופטים בפינה ומכריח אותם לפסוק נגדו כדי לא לצאת כאילו התקפלו. אני ממש לא בטוח שנתניהו היה בסוד העניין מבחינת העיתוי כי זה באמת היה מוזר".

    על חוות הדעת של היועמ"שית: "אני שמעתי פרשנות לפיה אמרו לה שזה תיק דגל. 'מבחינתך אם תלכי בגישה הזאת יהיה קשה לפטר אותך ואם יפטרו אותך נפלת על חרבך באופן הירואי. זה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה בעת הזו. זו פרשנות ששמעתי אתמול. בכל מקרה היא יוצאת טוב בעיני המילייה שלה".



    0 תגובות